לאחרונה קיבלתם יותר מידי פניות מרשות המיסים והתחלתם להבין שיש לכם בעיה בגזרה הזאת? עשיתם עסקאות שונות, לא דיווחתם עליהן ויצא שהעלמתם מס? או שאולי עשיתם עבירה כלשהי ביודעין וכעת רשות המיסים מחפשת אתכם? אם כך, כדאי שתדעו שהיום לרשות המיסים יש כלים הרבה יותר מתוחכמים לאתר את העבריינים. הטכנולוגיה הגיעה גם אליה והיא עושה בה שימוש נרחב ביותר, מה שאומר שאתם צריכים להתחיל לחשוב מה לעשות בנידון אם אתם אכן אשמים במשהו. זה לא משנה עד כמה חמורה העבירה שביצעתם או שאולי מישהו בכלל "תפר לכם תיק", כי מה שבטוח זה שאתם צריכים עורך דין מיסים שיוכל לעזור לכם. עורך דין לענייני מיסים הוא איש המקצוע שיוכל לבדוק את התיק שלכם מקרוב ולהמליץ לכם על דרך הפעולה הטובה ביותר שיש, אז למה אתם מחכים?

אמינות וזמינות לפני הכול

יצא לכם לדבר עם כמה אנשים שכבר פנו לעורכי דין לענייני מיסים ולא כולם יצאו מרוצים מהשירות שנתנו להם? אם כך, ברור מדוע יש לכם התלבטות לאיזה עורך דין מיסים לפנות. הרעיון הוא לדעת שפניתם לאיש המקצוע הטוב ביותר ושבאמת יהיה לכם על מי לסמוך ולכן חשוב לבדוק דבר או שניים אודות עוה"ד שלכם. לדוגמא: האם הוא עוסק בענף הזה כבר הרבה מאוד שנים? והאם הלקוחות שלו ממליצים עליו ועל שירותיו? האם הוא אדם אמין? והאם הוא יוכל להיות זמין לכל שאלה שלכם, גם אם תשאלו אותה בשיחת טלפון קצרה? בימינו עורכי הדין מבינים שחלק מהעניין זו הזמינות ללקוח ולכן טבעי שהם יעשו הכול כדי להישאר זמינים כמה שיותר ללקוחותיהם.

פטיש

כמה יעלה השירות שלו אתם זקוקים?

כמובן שלא קל ופשוט לענות על השאלה הזאת, כי חלק ממה שישפיע על שכר הטרחה שיגבה מכם עוה"ד תלוי בסוגיה שאיתה אתם מגיעים. העניין הוא שיש מקרים וסיטואציות שיותר פשוט לפתור אך יש גם בעיות חמורות שדורשות התעסקות של חודשים רבים. לכן, בבואכם לחפש עורך דין לענייני מיסים שתרצו להיעזר בשירותיו, בדומה לבחירת עורך דין פלילי, חשוב גם לברר כמה, פחות או יותר, הוא יוכל לגבות מכם. לא כל עורך דין לענייני מיסים יגבה מכם מחירים מופקעים ולכן יש לקחת את זה בחשבון. כמו כן, בימינו מקובל לעשות השוואת מחירים אפילו לגבי שירות כזה, אז למה שלא תשקיעו בכך גם אתם?

לפרטים נוספים: https://www.ordanlaw.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *