אם הגעתם למסקנה שאתם מעוניינים לתבוע אדם שעבר עבירה פלילית כלשהי, אנחנו בהחלט יכולים להבין את הבלבול ואת הדילמות שבהן אתם נמצאים. בין אם מדובר על מישהו שפגע בכם בתוך המשפחה, הטריד אתכם מינית או אפילו גנב מכם חפצים שונים, לא תמיד קל להתמודד עם הליכים משפטיים שכאלה. יתרה מכך, כולנו גם מודעים היטב לעובדה שלא פעם התוקף גם מצליח להתחמק מהעונש הראוי ולכן עולה השאלה מה באמת כדאי לעשות בנידון. ההמלצה שלנו היא לבחור כמה שיותר מהר את עוה"ד שלכם לענייני פלילים שיוכל לייצג אתכם ולסייע לכם, שכן בצורה כזאת תגדילו את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים מתוצאות התהליך המשפטי.

מאזניים

מהם הפרמטרים שיוכלו לסייע לכם לבחור את עוה"ד הנכון לכם?

מי מאיתנו לא מכיר אנשים שלמדו משפטים ושהפכו להיות עורכי דין? הרי ישראל מוצפת באנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה. עם זאת, האם באמת תרצו לקבל שירות מכל איש מקצוע כזה? והאם אתם חושבים שכל עורך דין הוא אדם שתוכלו לסמוך עליו ועל קישוריו? התשובה היא כמובן לא. לכן מומלץ לבדוק בשבע עיניים מי הוא איש המקצוע שבידיו אתם מפקידים את המשימה של תביעת האדם שפגע בכם. האם מדובר על עו"ד שמגיע עם ניסיון רב? האם אתם מרגישים שעוה"ד שלכם מקצועי? והאם הוא יכול גם להיות זמין עבורכם בכל עת? קשה לדמיין מראש באיזו שעה של היממה פתאום תהיה לכם שאלה חשובה מאוד, מתי יסתבכו העניינים או באיזה יום בשבוע תרצו לפגוש את עוה"ד שלכם. לכן תמיד עדיף לבחור אנשי מקצוע שיכולים להישאר זמינים עבור הלקוחות שלכם בכל עת.

העלות הכלכלית

קשה לחשוב על שירותיו של עו"ד פלילי מוביל, מוכר ומקצועי ולא לדבר על העלויות. כולנו יודעים שקיימים גם לא מעט עורכי דין שגובים מחירים מופקעים ולכן נשאלת השאלה – האם המחיר צריך להיות רלוונטי? או שעלינו להסכים לשלם כל סכום שידרשו מאיתנו? חשוב שתדעו שהיום התחרות בין עורכי הדין השונים העוסקים בתחום הפלילי מובילה, בין היתר, לכך שחלק מהם יורידו את המחירים. לכן, רגע לפני שאתם מתחייבים לשלם עשרות אלפי שקלים על תהליך שאיש לא יוכל להבטיח לכם איך הוא יסתיים, כדאי יהיה להשוות מחירים. תוכלו לדבר עם כמה עורכי דין במקביל, לקבל הצעות מחיר שונות ולבחור את זו שנראית לכם כמה שיותר רלוונטית ונוחה.

כך תחליטו לאיזה עורך דין מיסים כדאי לכם לפנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *