בחיי היומיום אף אחד מאיתנו לא חושב על כך שאנחנו עלולים לסבול מאינספור פגיעות ונזקים. ממש כפי שאנחנו עלולים ללכת ברחוב וליפול לבור שלא ראינו הקיים בדרכה, אנחנו גם עלולים למצוא את עצמנו סובלים מפגיעה כתוצאה מתאונת עבודה. מה שמשותף לכל המקרים הללו זו העובדה שיש מי שצריך לתת לנו פיצוי, ולא תמיד זה חייב להיות רק הביטוח הלאומי. כלומר, הביטוח הלאומי זו אומנם הכתובת הראשונה שכולנו נפנה אליה, כי כולנו מבוטחים ומגיעים לנו פיצויים אם נפגענו, אך זו לא האפשרות היחידה. ברוב המקרים, כאשר מדברים על דיני נזיקין, למעשה יש מצד אחד מישהו שנפגע ומצד שני נמצא המזיק. לכן, אם גם אתה עברת תאונת עבודה, נפלת ברחוב או שנפצעת בכל דרך אחרת, למה שתוותר על מה שמגיע לך? לפעמים כל מה שאתה צריך זה לפנות אל עורך דין נזיקין ויפה שעה אחת קודם, כי למה לדחות את העניין? חשוב שתבין: ככל שתתחיל לטפל בעניין מוקדם יותר כך יהיה לך פשוט יותר להוכיח את הנזק שנגרם לך.

עורך דין

מה יעשה למענך עורך דין נזיקין?

עורך דין נזיקין, כמו כל עורך דין אחר, יבקש תחילה שתיתן לו את כל המידע הרלוונטי. זה אומר שהוא ירצה להבין על איזה סוג של תאונה מדובר, איך בדיוק נפגעת ובעיקר – עד כמה חמור הוא הנזק שנגרם לך. האם מדובר על נזק משמעותי ביותר? או שמדובר על נזק מינורי שאתה בסך הכול מנסה לקבל עבורו פיצוי קטן? אסור לשכוח שבמסגרת דיני נזיקין לא פעם עורכי הדין עוסקים גם בתאונות שהובילו לפגיעה בחיים עצמם של הנפגעים ולכן ניתן לומר שיש קשת רחבה של מקרים בתחום הזה. מה שבטוח זה שאם גם אתה נפגעת, כדאי שתפנה כמה שיותר מהר לעורך הדין הנכון לכך.

כמה זמן יכול לקחת משפט בתחום הזה?

כיוון שדיני נזיקין שייכים למשפט האזרחי במדינת ישראל וכיוון שלא מעט תביעות מוגשות בתחום הזה בכל שנה, טבעי שלא יהיה מדובר על הליך משפטי קצר. אם לומר את האמת, כמעט ולא קיים כזה דבר הליך משפטי קצר וזה נכון גם במקרים האלה. מצד שני, אתה כן יכול להיות בטוח שאם תפנה אל עורך דין רציני, מוכר ובעל מוניטין, זה בהחלט יעזור לזרז את העניינים שלך. כמו כן, לא אחת אפשר, ולפעמים גם כדאי, להגיע להבנות עוד לפני שהעניין מגיע לדיונים בבית המשפט. לכן בהחלט ניתן לומר שחלק מהתפקיד של עורך דין נזיקין שאליו אתה פונה, זה לעזור לך לסיים את ההליך כמה שיותר מהר.

איך לבחור את עורך הדין שאליו אתה פונה?

עשית חיפוש קצר וראית שלא חסרים עורכי דין עם התמחות בדיני נזיקין בישראל? אם כך, כמובן שאתה צודק אם אתה מרגיש מבולבל ולא יודע על מי לפנות. האם באמת כל עורך דין יוכל לתת לך שירות מוצלח? האם על כל עו"ד תוכל לסמוך? התשובה היא לא. לכן, כאשר אתה מחפש לך עו"ד טוב אנחנו מציעים שתפנה אל משרדו של עוה"ד מיסקביץ', כי למה שתתפשר על פחות מהטוב ביותר? כאן מחכה לך עורך דין עם ניסיון רב, עם מוניטין שהוא צבר לעצמו בשנים האחרונות ועם נכונות מלאה לעזור לך. זה לא משנה מתי נפגעת, ממה או עד כמה הפגיעה חמורה, כי בכל מקרה עורך דין מיסקביץ' יוכל לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאפשר.

מעוניינים להמשיך לקרוא על עורך דין פלילי לאלימות במשפחה לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *