קבלת פיצויים על נזקי גוף זה דבר שעלול להיות מורכב וקשה, חשוב להיערך היטב לעניין ולעשות את כל הבירורים המתאימים.

קודם כל תדעו את הזכויות שלכם, יש כל כך הרבה סיטואציות בהן אנשים אינם מודעים למה שמגיע להם בעיקר בתאונות שונות שבהם יש זכות לתביעה לפיצויים, תכירו את המקרה שלכם ותכירו את החוק זו הדרך

החכמה עבורכם.

 

מתי ניתן לקבל פיצויים על נזקי גוף?

תביעת לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף, ניתן להגיש במקרה של תאונת דרכים, תאונת עבודה או כאשר יש פציעה מרשלנות רפואית או בכלל רשלנות של גוף כלשהו. במקרים כאלו, אדם אשר רכש פוליסה שמזכה אותו בתגמולים בגין נזקי גוף בהגדרה של הפוליסה כמו ביטוח חיים או תאונות אישיות ועוד, אדם זה יכול לתבוע בכדי לקבל פיצויים.

 

מי אחראי על מתן הפיצויים?

האחריות של מתן הפיצויים תלויה בנסיבות האירוע בו נוצר הנזק, יכול להיות שהאחריות תהיה על חברת הביטוח כמו ברכישת פוליסות מוגדרות. במקרים אחרים כשיש מצב של רשלנות מסוימת, צריך לדרוש את הפיצויים מהגוף שפעם ברשלנות, כמו בתאונת ברחוב בעקבות מפגע כלשהו, אז יש לפנות לעירייה והיא תהיה האחראית למתן הפיצויים על הנזק.

 

פציעות בבית הספר

בסיטואציה בה תלמיד נפגע במסגרת של בית הספר או פעילות כלשהי במסגרת בית הספר, יש להודיע על הדבר להנהלת בית הספר ובמידת הצורך להזעיק טיפול רפואי. הורי התלמיד צריכים לקבל את כל המידע אודות המאורע ולדאוג לקבלת דו״ח המפרט את פרטי האירוע. במקרה והתאונה גרמה לנכות או היעדרות על ההורים למלא טופס תביעה לחברת הביטוח.

 

מפגע ברחוב

במקרה של תאונה עקב מפגע ברחוב, צריך לצלם את המפגע מכמה זוויות שניתן, גם מרחוק וגם מקרוב. בצילומים יש לכלול את השלט של הרחוב וחנויות בסביבה, שלטי  עבודות או בטיחות ועוד. במקרה שכזה, מדובר ברשלנות מצד העירייה של הרשות המקומית, ולכן את הגשת התביעה לקבלת פיצויים על נזקי גוף תצטרכו להגיש אצל אותה עירייה מקומית.

 

מסעדה או אירוע

במצב שאדם נפגע בשטחה של מסעדה או באולם אירועים, התביעה תתבצע נגד בעל המקום או נותן השירות ככל שתוכח המעורבות שלו. כמובן במקרים מורכבים שווה גם לשקול לקחת עורך דין נזקי גוף שיעזור בתהליך וידאג שיעבור הליך הוגן שיבחן היטב את כל הצדדים המעורבים בכדי שתוכח כמו שצריך האשמה של איך קרתה התאונה.

 

אין סוף סיטואציות

האמת היא שקיימות ממש אין סוף סיטואציות שונות שניתן להגיש בהן תביעה לקבלת פיצויים על נזקי גוף, הדבר החשוב והנכון יהיה להתייעץ עם עורך שמבין היטב בתחום הזה ויוכל לעזור לכם להבין אם במקרה שלכם יש מקום לתביעה שכזאת ואם כן איך בדיוק לנסח ולדייק את התביעה כך שב אמת תוכלו לקבל את כספי הפיצויים המגיעים לכם.

זכוכית מגדלת ומשקל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *