כל מי שהיה מעורב בתאונה כזו או אחרת יודע לומר עד כמה זה נורא. בבת אחת היום שלנו מתהפך ולפעמים גם החיים, כך שטבעי שיהיה מאוד קשה לצאת מהעניין ולחזור לשגרה. בנוסף, פעמים רבות הפגיעה כתוצאה מהתאונה משפיעה על כושר העבודה שלנו ואין ספק שמגיע לנו לקבל פיצוי. מה עושים? מי אחראי על התאונה אם היא קרתה בדרך לעבודה? ומי ייתן לכם פיצוי? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

מה זו תאונת עבודה?

אין ספק שאם תצליחו להוכיח שהתאונה שעברתם נכנסת להגדרה של תאונת עבודה, יהיה לכם יותר קל לקבל את הפיצוי שמגיע לכם. לכן כדאי שתכירו את החדשות הטובות: החוק קובע שתאונת עבודה היא לא רק תאונה שקרתה במקום העבודה עצמו, אלא גם בדרך אליה ואפילו בשליחות במסגרת העבודה. לכן, אם התאונה שבה הייתם מעורבים התרחשה בדרך לעבודה, החוק היבש קובע שזו הייתה תאונת עבודה. מבחינתכם זה משמעותי מאוד, כי זה אומר שתוכלו לקבל פיצויים ממקום העבודה שלכם בגין העניין. מצד שני, כדאי לדעת שלא אחת, ובמיוחד כשהדברים הם לא שחור או לבן, מקומות העבודה השונים ינסו להתנער מאחריות. מי רוצה לשלם משכורת לאדם שלא מגיע לעבודה ולא עושה את עבודתו? לכן כדאי שתכינו את עצמכם למאבק לא פשוט, אך מצד שני, בשום פנים ואופן לא כדאי שתוותרו על מה שמגיע לכם.

 

למה כדאי לפנות כמה שיותר מהר לעו"ד?

זה לא משנה אם נדמה לכם שמקום העבודה הולך לשתף פעולה ומתכוון לעזור לכם או שאתם חוששים מהתנהגות הפוכה. מה שבטוח זה שאתם צריכים שיעמוד לצדכם עורך דין רציני שיוכל לעזור לכם, כי זו הדרך היחידה שבה תגדילו את הסיכוי לקבל פיצוי בסוף התהליך. כפי שאתם יודעים, לכל כלל יש יוצא מן הכלל ואם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחוץ לכלל, בלי עבודה ובלי פיצויים, פנו עוד היום לעו"ד מתאים. במקרים של תאונות שונות בדרך לעבודה הזמן לא משחק לטובת הנפגע וכדי להימנע מטעויות חמורות בהתנהלות שלכם, רצוי לקבוע פגישה עם עו"ד מקצועי כמה שיותר מהר.

 

האם כל עו"ד לענייני תאונות יוכל לעזור לכם?

התשובה היא לא. אם אתם רוצים להגיש תביעה בדין אובדן כושר עבודה אתם צריכים לבחור עו"ד מתאים שמגיע עם הניסיון הדרוש ועם הידע הרלוונטי. בנוסף, רצוי מאוד לבחור עו"ד שכולם ממליצים עליו וגם לברר שהוא באמת כבר טיפל בעבר בתיקים דומים לתיק שלכם. אם תעשו חיפוש קצר תגלו שהכתובת הכי טובה שיש למקרים כאלה היא משרדו של עורך דין אובדן כושר עבודה יואב רונקין. כאן תדעו שיש מי שמטפל בדברים שלכם, דואג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר וגם נותן לכם שירות מעל ומעבר, אז למה אתם מחכים?

חוק ומשפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *