ההוצאה לפעול הוציא נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ? זה לא סוף סיפור. באמצעות משרד עורכי הדין אלגבלי-אגבלי ושות' תוכלו לבטל את הצו ולהיכנס להליך של מחיקת חובות.

צו עיכוב יציאה מהארץ – כיצד מבטלים?

ישנם לא מעט ישראלים אשר מגיעים לשדה התעופה לקראת נסיעת עסקים או חופשה ומגלים לתדהמתם כי הוצא כנדגם צו עיכוב יציאה מהארץ. למעשה, מדובר ברבבות של ישראלים אשר נקלעו לחובות מול ההוצאה לפועל, כאשר החובות הללו יכולים להגיע גם לסכומים על מיליוני שקלים, בתוספת הצמדה וריבית על פיגור בתשלום. מדובר בפרקטיקה ידועה של ההוצאה לפועל, אולם חשוב לזכור כי ניתן לבטל את הצו באופן מיידי ולהיכנס להסדר חוב מול ההוצאה לפועל באמצעות התקשרות עם עורך דין מומחה לתחום.

מחיקת חובות

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

כאמור, ביטול של צו עיכוב יציאה מהארץ אפשרי רק לאחר שאכן ניתנו ערבויות כי החוב יוחזר, וזאת ע"י כניסה למשא ומתן. למעשה, באמצעות פתיחה של ערוץ תקשורת עם ההוצאה לפועל ניתן להגיע להסדר לצורך הסדרת החוב, כאשר לעיתים יידרש החייב לשלם סכום כספי גבוהה יותר בכדי לבטל את החוב או לחילופין לבקש שיכריזו עליו כפושט רגל, וזאת על מנת להגיע למצב שבו החוב יוחזר בהסדר חודשי מותאם למצבו הפיננסי. במידה ואכן ההסדר יאושר, יבוטל הצו והחייב יהיה מחויב להגיע ללשכה להוצאה לפועל ולדווח על חזרתו לארץ או רצונו לצאת מהארץ, כל זאת על מנת למנוע מצב מביך בו הוא מבין ממשטרת הגבולות כי הוא אינו רשאי לצאת. מדובר בהליך מורכב משפטית ופיננסית, ולכן יש לקחת בחשבון כי הצו עלול להיות תלוי וקיים למשך תקופה, אולם כיום לאור הנכונות של ההוצאה לפועל להחזיר את החייבים לאורח חיים תקין כמו גם להעביר את הסכום של החוב לגוף או לאדם אשר חייבים לו, ניתן לראות כיצד צווים רבים מבוטלים וחייבים ממשיכים את חייהם כרגיל בהסדר חוב נוח אשר נפרס למשך תקופה נקובה.

קבלת ייעוץ ללא התחייבות באמצעות משרד אלגבלי-אגבלי ושות'

במידה ואתם חייבים להוצאה לפועל, מומלץ ראשית כל לבצע בדיקה מולם האם תלוי ועומד צו עיכוב יציאה מהארץ. במידה ואכן קיים, יש ליצור קשר באופן מיידי עם משרד אלגבלי-אגבלי ושות' אשר יעניק לכם ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות בכדי שתוכלו להתחיל בתהליך של ביטול הצו, כמו גם לבצע הליך של מחיקת חובות באמצעיים משפטיים כדוגמת הכרזה על פשיטת רגל או קבלת ערבויות אשר בגינן ניתן יהיה לבטל את הצו ולהתחיל לבצע החזר חוב. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ עם המשרד המוביל לתחום, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.hovotlaw.co.il השאירו פרטים מלאים ועורך דין מטעם המשרד ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *