בשנים האחרונות התרחבה מאוד המודעות של ישראלים לזכאותם להוצאת אזרחות אירופאית.

מאז שהחלה התופעה, ישראלים רבים נהרו בהמוניהם לשגרירויות האירופאיות שמאפשרות הוצאת אזרחות על סמך קרבה משפחתית – ובעיקר לפולין ולפורטוגל.

אם גם אתם מעוניינים באזרחות האירופאית הנכספת, בואו לבדוק את זכאותכם ולשמוע על היתרונות שתוכלו לקבל מהוצאת האזרחות!

מהם היתרונות שאזרחות פולנית תעניק לכם?

בעלי אזרחות פולנית הם בעלי אזרחות אירופאית לכל דבר ועניין, וזכאים להנות מכל ההטבות שאותם מקבלי אזרחי האיחוד האירופי.

מגורים ועבודה

אם ברשותכם אזרחות פולנית, תוכלו לגור ולעבוד בכל מדינות האיחוד האירופי, ללא צורך בוויזת עבודה ייעודית. בין המדינות שבהן תוכלו לגור ניתן למצוא את איטליה, צרפת, גרמניה, יוון, ספרד, אוסטריה, שווייץ וכל מדינה אירופאית אחרת שנמצאת באיחוד!

לימודים

אזרחות פולנית תעניק לכם את האפשרות ללמוד בחינם, או לכל הפחות תוך סבסוד משמעותי ביותר, במוסדות אקדמאיים שנמצאים ברחבי האיחוד האירופי. בין מוסדות אלו תוכלו למצוא גם את מוסדות יוקרתיים שמדורגים במקומות הגבוהים ביותר בעולם. אם תכננתם ללמוד תואר בחו"ל, אזרחות פולנית היא ההזדמנות שלכם לעשות זאת.

מעבר חופשי ורכישת נדל"ן

כבעלי אזרחות פולנית, תוכלו להנות ממעבר חופשי בין כל מדינות האיחוד (ללא צורך בביקורת גבולות). אם אתם בענייני השקעות הנדל"ן – האזרחות הפולנית תאפשר לכם לרכוש נכסי נדל"ן בכל רחבי האיחוד האירופאי.

ויזת עבודה לארצות הברית

אם אין לכם גרין קארד, אך אתם עדיין מעוניינים לגור ולעבוד בארצות הברית – תוכלו להתנחם בכך שהאזרחות הפולנית תעניק לכם תנאים מקלים בקבלת ויזת עבודה לארה"ב.

רוצים לבדוק את זכאותכם לאזרחות פולנית?

אם התרשמתם מכל היתרונות שיש לאזרחות הפולנית להציע לכם, זה הזמן לבדוק את זכאותכם. אם יש לכם קרובי משפחה שנולדו בפולין, ואתם יכולים להוכיח זאת על ידי הצגת מסמכים ותעודות שונות, הסבירות שתהיו זכאים לקבלת אזרחות פולנית היא גבוהה.

על מנת לבדוק זכאות לאזרחות פולנית, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של עו"ד עמיחי זילברברג, שמתמחה בתחום הוצאת אזרחות פולנית ופורטוגלית. באתר תמצאו שאלון קצר, בו תוכלו לבדוק את זכאותכם בצורה מהירה וללא כל עלות.

פולין נחשבת לאחת המדינות המקלות ביותר בתנאי הזכאות שהיא דורשת על מנת לקבל אזרחות. לא תצטרכו להוכיח את בקיאותכם בשפה או בתרבות הפולנית, ואפילו לא להוכיח שאי פעם ביקרתם בפולין. כל מה שתצטרכו להוכיח זה קרבה משפחתית לאזרח פולני, ושמאותו קרוב משפחה לא נשללה האזרחות.

האותיות הקטנות

אין ממש אותיות קטנות בהוצאת האזרחות, תושבי ישראל שמוציאים אזרחות פולנית נהנים רק מההטבות שהיא מעניקה. עם זאת, חשוב לדעת מראש שהליך הוצאת האזרחות הוא ארוך וממושך, ושבין כל שלב ושלב תצטרכו להמתין לא מעט זמן. עם זאת, היתרונות שבאזרחות הפולנית יהיו שווים לכם את ההמתנה!

 טביעת אצבע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *