אנשים רבים חשים אבודים ומבולבלים אל מול עולם המיסים.

כיצד ניתן לדעת כמה מיסים להפריש, איך לחשב את מדרגות מס, וכיצד ניתן לממש זכויות בנוגע לנקודות זיכוי מס? שאלות אלו עלולות להישאר ללא מענה אם לא תעזרו באיש מקצוע, כגון עורך דין מאיר בקרמן, המומחה לענייני מיסים.

במאמר זה עורך דין מאיר בקרמן מדבר על חיסכון במיסים, כך שכל המידע שתרצו לדעת הנוגע למיסים יהיה גלוי ומפורט.

אין סיבה להרגיש אבודים – זכרו כי עם עורך דין מאיר בקרמן, אתם בידיים טובות.

 

מס הכנסה: למה צריך אותו

פקודת מס הכנסה היא פקודה ישנה עוד מימי המנדט שהפכה לחוק במדינת ישראל. מי שעובר על חוק זה עלול להסתבך ואף מסתכן בדין פלילי, ולכן, לכל מי שיש לו הכנסות בישראל בשנת 2021, חשוב שיידע כמה מס הוא אמור להפריש מהכנסות אלו. בסופו של דבר מטרת מס ההכנסה היא לתרום לאוצר המדינה מתוך הכנסות פרטיות, כל אחד לפי סכום ההכנסות שנכנס לו, כך שהעשירים ישלמו יותר ואלו שמרוויחים פחות ישלמו פחות. אך כיצד ניתן לדעת כמה מיסים צריך להפריש? כל התשובות, בהמשך המאמר.

 

כיצד ניתן לדעת כמה מיסים צריך להפריש

בכל הנוגע למיסים, ברגע שיש לכם הכנסות דעו כי באופן אוטומטי קיימים גם מיסים שאמורים להיות מופרשים מהכנסות אלו. בין אם מדובר בהכנסות משכר דירה אשר מגיעות אליכם משום שאתם בעלי דירה ומשכירים את הדירה לאחרים, ובין אם מדובר בהכנסות מתוך עסק שאתם מנהלים כעצמאיים. בנוסף ייתכן שאתם שכירים או עובדים במספר עבודות ובעלי מספר הכנסות. בכל המקרים האלו חשוב להכיר את סכום וכמות המיסים שעליכם להפריש. אין סיבה שתתעסקו עם זה לבד, מאיר בקרמן עורך דין יוכל לסייע לכם ולהכווין אתכם לגבי סכום המיסים המדויק שאתם צריכים לשלם.

 

מה הן מדרגות מס

מס הכנסה יצר כלי באמצעותו כל אחד יכול לדעת ולבדוק כמה מס הוא אמור לשלם בהתאם להכנסות שנכנסות אליו. כלי זה נקרא מדרגות מס: הן עוברות עדכון מדי שנה, ולפיהן נקבעים גודל, כמות וסכום המיסים שעליכם לשלם. חשוב לדעת כי מדרגות המס מחושבות לפי הכנסה שנתית ולא הכנסה חודשית. למידע נוסף לגבי מדרגות מס וכיצד מחשבים אותן, בקרו אותנו בטוויטר, וקראו את כל המידע לגבי מיסים מאת עורך דין מאיר בקרמן.

 

איך לחשב את מדרגות המס

כפי שנכתב מקודם, מדרגות המס מתעדכנות מדי שנה. לדוגמה, לשנת 2021, למי שהכנסתו החודשית היא עד- 75,480 ש"ח, שיעור המס הינו המינימלי- 10%. כך מדרגות המס הולכות ועולות עד שיעור המס המירבי – להכנסה שנתית של- 647,641 ש"ח ומעלה, אחוז המס הוא- 50%. למידע נוסף ולבירור כיצד לחשב את מדרגות המס שלכם, פנו לעורך דין מאיר בקרמן אשר יוכל לספק לכם סיוע מקיף ומידע רלוונטי ועדכני לגבי מדרגות המס שאתם חייבים לשלם.

 

מה הן נקודות זיכוי מס

אם גם אתם מעוניינים לחסוך במיסים, חשוב שתכירו מושג קריטי: נקודות זיכוי מס. נקודות אלו הינן סכום מסוים שמקוזז ממס ההכנסה שחל על ההכנסות שלכם, כלומר הנחה ממשית בתשלום המיסים. ישנן נקודות זיכוי מס אשר ניתנות לכל סוג הכנסה, וישנן כאלו שניתנות רק על הכנסות מיגיעה אישית (למשל משכורת לשכיר או הכנסה מעסק לעצמאי). למידע מפורט לגבי נקודות זיכוי מס והזכאות אליהן, פנו לעורך דין מומחה למיסים כמו עורך דין מאיר בקרמן, שיוכל לעשות לכם סדר ולברר לאלו נקודות זיכוי מס אתם זכאים, ואף לדאוג להחזר מס אם מגיע לכם.

 

מי זכאי לנקודות זיכוי מס

נקודות זיכוי המס יכולות להינתן על פי מספר קריטריונים, למשל תושבי ישראל מקבלים- 2.25 נקודות זיכוי, נשים מקבלות חצי נקודת זיכוי, וגם בני נוער, הורים, ומי שסיים תואר או שירות צבאי זכאים לנקודות זיכוי מס. כדי לברר אם גם אתם זכאים לנקודות זיכוי מס, פנו לעורך דין מאיר בקרמן ותוכלו לבצע חיסכון במיסים שלכם.

 

איך אפשר לחסוך במיסים

לא רבים יודעים כי ניתן לחסוך בתשלום מיסים בצורה נרחבת כך שתשלמו הרבה פחות ממה שאתם משלמים עד עכשיו. החל מלהבין אלו נקודות זיכוי מגיעות לכם, ועד לדרישה לקבלת החזרי מס. כל אלו יעזרו לכם לחסוך במיסים, לשלם פחות ואף לקבל החזרים. כדי להבין מה היא הדרך המושלמת עבורכם לחיסכון במיסים, פנו לעורך דין מאיר בקרמן עוד היום ותקבלו את כל המידע על חיסכון במיסים.

 

החזר מס ואיך מקבלים אותו

קורה לאנשים רבים בישראל בשנת 2021 שבמשך זמן רב, אפילו חודשים או שנים, הם שילמו יותר מס ממה שהם היו אמורים. בסופו של דבר נגרם הפסד של כסף לאנשים אלו בלי שום סיבה. מה עושים, למי פונים? האם ניתן לקבל את המיסים האלו בחזרה? התשובה המפתיעה היא – כן! עורך דין מקצועי, כגון עורך דין מאיר בקרמן, יוכל לדאוג לכך שתקבלו את החזרי המס המלאים המגיעים לכם בחזרה.

 

האם ניתן לחסוך במיסים באופן עצמאי

מי שנמנע מלהיעזר בעורך דין ורוצה לחסוך במיסים באופן עצמאי בלי עזרה מקצועית, מסתכן בלאבד את הכסף שלו ולשלם יותר ממה שהוא אמור. עולם המיסים מאוד סבוך ונרחב כך שמומלץ מאוד להיעזר ולהסתייע באיש מקצוע שבקיא בתחום, למד אותו על בוריו ועבר הסמכות והכשרות כדי לעסוק בתחום המיסים. עורך דין בקרמן הוא הכתובת בשבילכם כדי לברר איך ניתן לחסוך במיסים ולקבל את כל המידע שתרצו לדעת לגבי עולם המיסים.

 

איך לבחור עורך דין לענייני מיסים  

כאשר פונים לקבל עזרה מקצועית הקשורה למיסים, חשוב לבחור איש מקצוע בקיא ומומחה בתחום. שימו לב שעורך הדין שתבחרו לא ידרוש מכם מחיר מופרז, אלא ייתן הצעת מחיר הוגנת בעבור שירותיו. בנוסף, חשוב לבחור אדם עם המלצות, הסמכות וידע מקצועי, שיוכל לעזור לכם לקבל החזרי מס, לשלם את המיסים כמו שצריך, לא יותר ולא פחות.

 

מאיר בקרמן – איש המיסים בעבורכם

מאיר בקרמן הוא עורך דין בעל הסמכות מקצועיות מתאימות לעולם המיסים. בזכות ידע נרחב ובקיאות, מאיר בקרמן יוכל לסייע לכל אחד שירצה לדעת עוד ולהעמיק בתחום המיסים כדי לבצע שלא נעשות טעויות ולקבל החזרי מס אם צריך. למאיר בקרמן ניסיון וותק רבים, והוא יוכל לעזור בכל תחום הקשור לעולם המיסים. במיוחד בכל הנוגע לחיסכון במיסים, מאיר בקרמן הוא איש המיסים בעבורכם – פנו אליו עוד היום ולא תצטערו.

 

לסיכום

בכל הנוגע למיסים, בגלל שמדובר בעולם סבוך ומורכב, יש להיעזר באיש מקצוע מעולם המיסים, כגון עורך דין מאיר בקרמן. חשוב להבין כמה מס בדיוק עליכם לשלם לפי מדרגות המס ולאלו נקודות זיכוי אתם זכאים. כדאי לדעת שבמקרה הצורך תוכלו לקבל החזרי מס ואף תוכלו לחסוך במיסים אם תעזרו באיש המקצוע הנכון. בכל הנוגע למיסים, מאיר בקרמן הוא איש המיסים בעבורכם ויוכל לעזור ולסייע בכל דרך. פנו עוד היום לעורך דין מאיר בקרמן.

 

איש משפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *