אין הרבה דברים גרועים יותר בחיים מאשר להבין שהמצב שאיתו אנחנו מתמודדים הוא למעשה מצב של אלימות במשפחה. מכל עבר אנחנו שומעים עד כמה המשפחה צריכה להיות תמיד המקום המגן, החממה הקטנה שלנו והמקום שבו מטפחים ומחזקים לנו את הביטחון העצמי. עם זאת, הסטטיסטיקה לא משקרת ועובדה היא שישנם לא מעט מקרים של אלימות במשפחה בישראל ובעולם כולו. החדשות הטובות הן שאם אתם סובלים ממצב כזה לא רק שאתם לא לבד, אלא גם יש מה לעשות בנידון. אומנם זה נכון שלא יהיה לכם קל לעבור תהליך כזה ויכול להיות שיהיו בו עליות ומורדות, אך בסופו של דבר – זו זכותכם להגן על עצמכם. לכן אנחנו מציעים לכם לחפש עוד היום עורך דין פלילי שיוכל לעזור לכם, כי מה פתאום שתוותרו על הזכות להגן על עצמכם?

למידע נוסף בקרו באתר מרטינדייל בכתובת: martindale.co.il/פלילי

עורך דין מקצועי לליווי בתהליך

עוד לפני שאתם הולכים ומחפשים את עוה"ד הטוב ביותר, חשוב שתבינו מה התפקיד שלו וכיצד הוא יוכל לעזור לכם. עו"ד טוב ישמח להזמין אתכם למשרדו לפגישה אשר במסגרתה תוכלו לספר לו את כל הקורות אתכם. הוא יידע להקשיב, לא לבקר אתכם וגם להיות אמפטי לעובדה שכנראה שזו הפעם הראשונה שאתם מדברים על התקיפה שאתם עוברים ועל הסבל בחיק המשפחה. בהתאם לכל הנתונים שתיתנו לו הוא יוכל לבנות את תיק התביעה ולהציע לכם כמה אפשרויות וטקטיקות שונות. חשוב שתבינו שאומנם הליכים משפטיים כאלה לא מסתיימים ביום אחד, אך מצד שני, חשוב להתחיל איתם כבר שיותר מהר. בהחלט יכול להיות שעד שיתקיימו הדיונים המשמעותיים בבית המשפט עוה"ד שלכם יצליח להוציא לתוקף צו הרחק וכבר בשלב הזה תוכלו להרגיש בטוחים יותר בחיי היומיום שלכם.

ההתמודדות הנפשית עם התהליך

מעבר לכך שכדאי יהיה לבחור בקפידה עורך דין פלילי שיוכל לעזור לכם, חשוב גם להבין לקראת מה אתם הולכים. בדרך כלל במקרים של אלימות במשפחה, בין אם מדובר על אלימות שכוללת התעללות מינית ובין אם האלימות נושאת אופי אחר, יהיה עליכם לתת עדות בפני בית המשפט. עבור רוב האנשים שעברו תקיפה מכל סוג שהוא החלק של העדות בבית המשפט הוא כמובן החלק המורכב ביותר. אתם מוותרים על הפרטיות שלכם וחוזרים לרגעים ולמקומות הכי פחות נעימים. מצד שני, אין שום דרך אחרת ולכן, כשרוצים לשכנע את בית המשפט שמי שפגע בנו אכן תקף אותנו וצריך לתת על כך את הדין – עלינו לפרט את הנעשה בכמה שיותר פרטים. בחרו לכם עורך דין מקצועי ומוביל עוד היום ותראו כיצד בקרוב הבית יהפוך להיות מקום רגוע ונעים יותר שתוכלו לחזור אליו בסוף כל יום ולדעת שאיש לא יפגע בכם בתוכו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *