עו"ד צבאי הוא אחד שעוזר לנו להתנהל מול גורמים צבאיים, שקשה לנו להתמודד איתם לבד. בהתנהלות מול הצבא, רק עורך דין מנוסה ומקצועי יוכל לעזור. המשרד של אדם אומר הרבה עליו, אז נשאלת השאלה כיצד לעצב משרד לעו"ד צבאי.

מה המטרה שלנו כשאנו ניגשים לעצב את המשרד שלנו?

תחילה נגדיר את המטרות שלנו בעיצוב משרד. עלינו לשדר את המסר הנכון לבאי המשרד, במקרה הזה של עיצוב משרד עורך דין צבאי, ברצוננו לשדר רצינות ואחריות.

בנוסף ברצוננו להגדיל את תפוקת העובדים, מתן מענה על כל הצרכים של העובדים, למשל הצורך בפרטיות, בעריכת ישיבות, ובהזמנת מבקרים. כל אלה תוך כדי שימוש וניצול מקסימלי של החלל הנתון.

משרד מעוצב

חלל אישי לצד חללים משותפים

הקוסנפט של עיצוב המשרד מתייחס לצורך בחללים משותפים לצד חללים אישיים. משרד עורכי דין כולל לרוב מזכירות, פקידות, מנהל חשבונות ומספר עורכי דין ששותפים במשרד. לכל אחד מאלו צריך להיות חדר משלו, בשל הצורך לפרטיות וקליטת לקוחות באופן אישי, כדי לשמור על פרטיותם. אך לצד אלו קיימים גם חללים משותפים כדוגמת קבלה, חדר ישיבות, ואולם כניסה.

כמה קווים מנחים

  • תאורה – אם אתה לא רואה אתה לא עובד, ולכן יש צורך בתאורה טובה. מחקרים מראים שתאורה נמוכה במקום העבודה עלולה להזיק לעיניים לגרום ללחץ ולכאב ראש. העדיפות היא לתאורה טבעית, שמעלה את רמת הפרודוקטיביות.
  • תקרה גבוהה – מחקרים מראים שתקרה גבוהה מעודדת יצירתיות ופתיחות מחשבה, לכן אם הדבר אפשרי כדאי להגביה את התקרה, או לבחור מלכתחילה משרד עם תקרה גבוהה.
  • קירות לא לבנים – קיימת חשיבות גבוהה לצבעים, שכן רבים מוצאים את הצבע הלבן מדכא ומונוטוני. שילוב של צבעים במשרד שלכם ישפר משמעותית את תפוקת המשרד, שכן הצבע הכחול מזוהה עם תפוקה, והירוק עם יצירתיות.

האתגר הכי גדול

האתגר הגדול בעיצוב משרד עורכי דין הוא שעליו להיראות רציני ולשדר אחריות, אך עם זאת לא משעמם מדי . הכוונה היא שלא מומלץ ללכת על עיצוב צבעוני מדי, ראוותני מדי, או מופשט מדי. יש האומרים שעל משרד עורכי דין, ועורך דין צבאי בפרט, להיות אפילו מעט שמרני. מומלץ להשתמש בריהוט וכלי תאורה פשוטים ונוחים לשימוש. על המעצב/ת לגלות איפוק, ולא לתת ציפור דרור לכל חלומותיו.

ריהוט למשרד

ריהוט עץ הוא פופולרי מאוד במשרדים, ובמשרדי עורכי דין משום שהוא משדר קו נקי ויוקרתי. ניתן לרהט את המשרד באמצעות רהיטים מאתר בול עץ. האתר מציע בנייה בהתאמה אישית כולל משלוח והרכבה. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר https://booletz.co.il.

לסיכום, כאשר אנו ניגשים לעצב משרד אנו מנסים לייצר סביבת עבודה טובה יותר.  עיצוב פנים המשרד הוא חלק חשוב מאד ואין לזלזל בו, שכן משרד שיענה על צרכי העובדים יניב פירות גדולים יותר. לכן כדאי להיעזר במעצב ולא להקל ראש בעניין.

פטור ממילואים לפרטים נוספים לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *