אם קיבלת תביעת דיבה ואינך יודע מה לעשות,  הדבר החשוב ביותר הוא לפנות בראש ובראשונה לעורך דין אשר מתמחה בלשון הרע. מי עורך הדין המוביל היום ומה צריך לדעת בנושא – כל הפרטים במאמר הבא.

תביעות דיבה – כיצד להתגונן?

בעידן הנוכחי בו רבים מאיתנו מפרסמים פוסטים ברשתות החברתיות בעקבות מקומות אשר לא נתנו לנו את השירות הראוי או סכסוכים אשר הופצו ברשתות החברתיות ברש גלי, רבים אינם מודעים להשלכות וכתוצאה מכך נתקלים לא פעם בתביעות דיבה אשר מוגשות כנגדם מצד החברה או אדם פרטי – לעיתים בסכומים של מיליוני שקלים. לא מדובר בתופעה חדשה, אולם חשוב לזכור כי על מנת שתוכלו להתגונן מפני התביעה ואף לבטל אותה, הטיפ החשוב ביותר הוא ללא ספק פנייה באופן מיידי עורך דין הוצאת דיבה אשר מתמחה בתחום הוצאת לשון הרע, וזאת על מנת שתוכלו לקבל מעטפת משפטית החל מתחילת תהליך התביעה ועד לביטולו המוחלט.

דרכי התביעה

מה חשוב לדעת לגבי תביעות דיבה?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהגשה של תביעות דיבה, בהלימה מוחלטת לכך שהרשתות החברתיות מהוות כר פורה להוצאת דיבה ולשון הרע כנגד ארגונים או אנשים פרטיים, ומשום כך ניתן לראות כיצד בתי המשפט סובלים מעומס אדיר של תביעות אשר מוגשות. יחד עם זאת, על מנת שהתביעה תצליח ישנה חובת הוכחה על התובע כי אכן נגרם לו נזק או עתיד להיגרם לו נזק בעקבות הדברים שנאמרו, כאשר התנאי הבסיסי להגשת תביעה היא פרסום ברבים – בין אם מדובר בראיון ברדיו או בטלוויזיה, עיתונות וכמובן הרשתות החברתיות אשר הפכו כיום לזירה המרכזית של החלפת דעות, ולעיתים גם הוצאת דיבה. אולם, חשוב לזכור כי בית המשפט נותן משקל לזכותו של כל אדם להביע את דעתו, ולכן תביעות מסוג אלו נדחות לא פעם, כאשר על התובע מוטל לשלם הוצאות בית משפט בעבור הצד השני. יחד עם זאת, מדובר בפרוצדורה מורכבת למדי אשר מצריכה התייעצות עם עורך דין לכל אורך התהליך, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם כמו גם להתכונן היטב להליך המשפטי, במידה ואכן הוא ייערך.

הוגשה כנגדכם תביעת לשון הרע? עורך הדין שלומי וינברג כאן לשרותכם

אם הוגשה כנגדכם או כנגד בן משפחה תביעת דיבה במסגרת לשון הרע, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באופן מיידי עם עורך הדין שלומי וינברג, יו"ר ועדת לשון הרע הארצית אשר ומעניק ליווי משפטי מהשורה הראשונה,כל זאת באמצעות מיומנות בהתמודדות בתיקים מסוג זה כמו גם על מנת שתוכלו להיות בראש שקט כי התיק שלכם יידחה על הסף,כל זאת במסגרת החוק. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ראשונית,היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.shlomiweinberg.co.il או בהתקשרות למספר 03-6002829.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *