עורך דין רשלנות רפואית הוא אדם שילווה אתכם ברגעים הקשים ביותר בחיים. הנזק הגופני שחווה מטופל לאחר טיפול רפואי כושל, עשוי להיות משני לנזק הנפשי ולפגיעה באמון במערכת. עורך דין רשלנות רפואית חייב להיות אדם שתוכלו לסמוך עליו שיוביל אתכם להצלחה, ובמהירות. סיום המשפט במהירות יאפשר לכם להתחיל במלאכה של איסוף השברים, והחזרת החיים לסדרם.

 

הבנה רפואית תומכת

כדי לדעת שבחרתם עורך דין רשלנות רפואית איכותי, עליכם להבין נקודה ספציפית הנוגעת לתביעות רשלנות רפואית. כדי לבסס תביעה יעילה, לא מספיק להוכיח שנגרם לכם נזק בזמן הטיפול הרפואי. עליכם להוכיח שהנזק נגרם בשל חריגה בוטה מהכללים ומהקווים המנחים הנוגעים לטיפול נאות במטופל. מאחר ולצורך כך יש לבסס ידע הנוגע לקווי הטיפול הנהוגים בישראל, רק עורך דין אשר עוסק בנושא זמן רב יוכל לסייע לכם בכך. עורך דין בעל ניסיון בתחום תביעות הרשלנות הרפואית, יפתח עם הזמן הבנה מעמיקה בעולם הרפואה, שתסייע לו לחוש האם יש לכם בסיס אמיתי לתביעה. הבנה זו תסייע לכם להימנע מתביעות מיותרות, אשר יובילו לפגיעה כלכלית בנוסף לפגיעה הגופנית אותה אתם חווים. לפרטים נוספים בדקו באתר http://www.s-klaw.co.il.

 

היכרות עם רופאים שיוכלו לשמש עדים במשפט

הניסיון של עורך הדין שלכם לא יכלול רק הבנה אישית שלו בנהלים הרפואיים. הוא יכלול גם היכרות עם גורמים מקצועיים מעולם הרפואה, בעלי יושרה מספקת כדי להעיד כנגד חבריהם הרופאים. גם אם לעורך הדין יש ידע רפואי נרחב, הוא חייב לבסס את דבריו בעזרת מומחה לתחום בו בוצעה לכאורה עבירת הרשלנות. רופאים נוטים לשמור על קולגיאליות, ונמנעים לרוב מלהעיד האחד נגד השני. היכרות אישית של עורך הדין עם רופאים מובילים אשר יסיעו להצביע על כשלים בהליך הטיפול, תסייע לביסוס התיק המשפטי, ותשפר משמעותית את הסיכויים להצלחה. גם אם לא יסכימו לשמש כעדים, הרופאים יוכלו לסייע לכם לבסס את התיק המשפטי, ולהצביע באופן אישי על כשלים טיפוליים אשר עשויים להיחשב כרשלנות בבירור המשפטי.

רשלנות רפואית

ליווי אישי ורגישות ללקוח

המצב בו נמצא המטופל המגיע לבית החולים לקבלת טיפול, הוא מצב של חוסר אונים כמעט מוחלט. אין לו הבנה בנוגע למצבו הבריאותי, ואין לו יכולת לקבוע איך יטופל מעתה והלאה. כאשר מתבצעת עבירת רשלנות רפואית בעת הטיפול, החולה חווה פגיעה נפשית קשה, כתוצאה מהרס מוחלט של האמון במערכת. האמון שנשבר עשוי להשפיע על מערכות יחסים נוספות בחייו של החולה, כולל עם עורך הדין אשר נשכר כדי לייצג אותו בתיק המשפטי. לכן, עורך דין העוסק ברשלנות רפואית חייב לפתח יכולות בין אישיות גבוהות. עליו להיות משענת ללקוחותיו, ולסייע להם להחזיר את האמון שהם נותנים במערכת ובבני אדם. הרגישות ללקוח, והליווי האישי, הם אלו אשר יהפכו עורך דין העוסק ברשלנות רפואית לעורך דין מומלץ במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *