אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים, רשאי לתבוע קבלת פיצויים, בגין הפגיעות שעבר בתאונה. ככלל, את התביעה לקבלת הפיצויים נהוג להגיע באמצעות ייצוג של עורך דין מומחה בתחום הנזיקין, כאשר במצבים מסוימים, יכול עורך הדין להעריך את גובה הפיצויים שניתן יהיה לקבל באמצעות התביעה.

 

הפרמטרים המשפיעים על חישוב הפיצויים

ככלל, גובה הפיצויים מחושב בהתאם לכמה פרמטרים שונים:

  1. עד כמה הפגיעה חמורה.
  2. הגיל של הנפגע בתאונה.
  3. רמת ההשתכרות של המבוטח.
  4. שיעור הנכות שנקבעה עבור הנפגע (במידה ונקבעה), עקב התאונה.

 

האם ניתן לאמוד את גובה הפיצויים שיכול המעורב בתאונה לקבל?

בחישוב הפיצויים, בגין תאונת דרכים, נלקחים בחשבון פרמטרים שונים, אשר עשויים להשפיע על גובה הפיצויים. לעיתים, ניתן להעריך את גובה הפיצויים שיוכל התובע לקבל באמצעות התביעה, אך יחד עם זאת, לא בכל מצב אפשר יהיה להעריך את סכום הפיצויים, שכן, חברות הביטוח יעשו ככל שביכולתן כדי לשלם תשלום נמוך לתובע ולכן, ישנה חשיבות גבוהה למקצועיותו של עורך הדין המייצג בתביעה.

יש לקחת בחשבון, כי חשוב מאוד לאסוף את כל המסמכים הרפואיים ושאר המסמכים הרלוונטים הקשורים לתאונה. באופן זה, יוכל התובע להציג כמה שיותר נתונים והוכחות בנוגע למצבו , עקב תאונת הדרכים וכך ניתן יהיה לנהל להגדיל את הסיכויים לקבלת שיעור פיצויים גבוה.

 

ייצוג של עורך דין תאונות דרכים

כאמור, ייצוג של עורך דים מומחה בתחום תאונות דרכים, הינו משמעותי ואפילו קריטי, עבור הצלחתה של התביעה. לעורך דין מומחה ומנוסה בתחום יש את הידע ואת הכלים להתמודד מול חברת הביטוח הנתבעת ולהדריך את המיוצג כיצד להתנהל במהלך התביעה, על מנת להגדיל את סיכוייו לזכות בפיצויים גבוהים.

למידע נוסף אודות עורך דין בתחום תאונות דרכים, ניתן להיכנס לאתר https://fclaw.co.il/עורך-דין-תאונות-דרכים/.

 

האם יוכל התובע להגיש ערעור במצב בו אינו שבע רצון מגודל הפיצויים שקיבל?

במידה והתובע קיבל פיצויים בסכום נמוך יותר ממה שציפה, תהיה באפשרותו להגיש ערעור על כך – בפני בית המשפט. אולם, המציאות מראה כי בתי המשפט אינם מוטים, בדרך כלל, לשנות את החלטותיהם בנוגע לגובה הפיצויים שמקבלים התובעים, בגין תביעות תאונות דרכים (אלא אם מתברר כי ההחלטה על גובה הפיצויים שניתנו לתובע הייתה מוטעית).

 

לסיכום

לאחר תאונת דרכים, ישנה חשיבות מכרעת לייצוג של עורך דין תאונות דרכים, שיכול לייצג את המעורב בתאונה במהלך התביעה לקבלת פיצויים. גובה הפיצויים נאמד בהתאם לכמה פרמטרים שונים, הנלקחים בחשבון בחישוב, אולם, לא תמיד קיימת הערכב וודאית בנוגע לגובה הפיצויים, שיוכל התובע לקבל. לפיכך, קיימת חשיבות לבחירת עורך דין מקצועי בתחום הנזיקין, בעל ידע בתחום וניסיון בתיקים קודמים בהם טיפל. חשוב שעורך הדין המייצג , ינהל את התביעה באופן מקצועי ככל הניתן, בכדי למצות את סכום הפיצויים המקסימאלי שיוכל התובע לקבל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *