קיבלתם טיפול רשלני מצד אנשי רפואה?

ניתנה לכם חוות דעת שאינה מתאימה למצבכם, או טיפול רפואי שאינו הולם את הצרכים שלכם?

יש איפה לקבל עזרה משפטית ראשונית!

בואו לשמוע על הפורום לרשלנות רפואית, בו תוכלו לקבל את כל המידע הראשוני הדרוש לכם בנוגע למצב אליו נקלעתם.

 

אתר הפורומים המשפטיים

אתר זה הוקם בשנת 2006, ונועד על מנת לספק לציבור הרחב מידע משפטי בצורה מקצועית ונגישה. באתר פועלים בהתנדבות עשרות עורכי דין, שנותנים מענה לכל שאלה שהגולשים מפנים אליהם.

האתר מחולק למספר רב של פורומים, כאשר לכל תחום משפטי קיים פורום משלו. האתר פתוח לכלל הציבור – כל אחד יכול להירשם ולשאול שאלות משפטיות בנוגע למצבו, בפורום הרלוונטי לעניינו.

בין הפורומים שתוכלו למצוא באתר קיימים הפורום לדיני עבודה, פורום נדל"ן ודיני מקרקעין, פורום תאונות דרכים, פורום דיני משפחה, פורום פלילי, פורום דיני תעבורה, פורום דיני מיסים, פורום הוצאה לפועל, פורום דיני חוזים, פורום דיני בנקאות ועוד פורומים רבים נוספים.

נוסף לפורומים עצכם, באתר קיימים מאמרים משפטיים רבים – בהם ניתן למצוא מידע משפטי חשוב גם מבלי לשאול שאלה בפורום. האתר מכיל גם לוח דרושים, שמיועד למשפטנים שבקהל, ומהווה פלטפורמה לחיפוש עבודה בתחום המשפטים או לגיוס עובדים לחברות עורכי דין שונות.

 

פורום רשלנות רפואית

כאמור, אחד מהפורומים המשפטיים שתוכלו למצוא באתר הוא פורום רשלנות רפואית. פורום זה מנוהל על ידי שלוש עורכות דין מצליחות שעוסקות בתחום הרשלנות הרפואית כבר שנים רבות, ונתנו מענה משפטי מקצועי ומהיר לגולשים רבים.

בפורום זה תוכלו לשאול כל שאלה שקשורה לעולם הרפואה בהיבט המשפטי – מה ניתן לעשות במקרה שבוצע בכם ניתוח רשלני (או אף ללא הסכמתכם), במקרה של אבחון לקוי של רופא, במקרה של נתינת תרופה שאינה מתאימה לאופי המחלה או הפציעה שלכם, מידע בנוגע לזכויות שלכם כמטופלים וכיוצא באלו.

 

ייעוץ משפטי לאחר קבלת תשובה בפורומים

לפורומים המשפטיים יש פוטנציאל רב לענות על השאלות שלכם בצורה מקצועית ומהירה, ושם תוכלו לקבל את כל המידע הראשוני הדרוש לכם. עם זאת, מדובר בסיוע משפטי ראשוני בלבד – והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מעמיק המתרכז באופן קונקרטי במצב שלכם.

יש לזכור שעורכי הדין שעונים לשאלות בפורומים עושים זאת בהתנדבות מלאה, כתרומה לקהילה, ועונים על עשרות ואף מאות שאלות מהגולשים. כתוצאה מכך, אין באפשרותם להתמקד באופן מעמיק בבעיה הרפואית שלכם, ובמחלות רקע שאולי קיימות אצלכם וידרשו טיפול שונה מהמקובל.

במידה וקיבלתם תשובה שהשביעה את רצונכם בפורום, תוכלו לפנות באופן פרטני לעורכי הדין שהשיבו לשאלה שלכם – ולקבל מהם ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי יותר להמשך הדרך (שעשוי לכלול גם ייצוג מול הערכאות המשפטיות ומול גופים שונים, במקרה הצורך).

 

רופאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *