לא פעם אנחנו נשאלים שאלות שנוגעות להליך הגירושין שלנו. מה לעשות? ככה זה כשאנשים אחרים מכירים את החיים שלכם מקרוב. הרי עד לא מזמן היינו כוכבי רשת שמעלים סרטונים זוגיים וביום בהיר אחד – הסרטונים התפצלו ל – 2 חשבונות נפרדים. עובדה זו גרמה לרבים לתהות איך בא לידי ביטוי הליך הגירושין המלא שלנו ושל אחרים. לכן, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את ההליך בקצרה.

 

גירושין: השלב ה – 1: שלב ההחלטה

השלב הראשון שבא לידי ביטוי בכל הליך גירושין הוא שלב ההחלטה. שכן, כדי לאפשר את קיומו של ההליך, שני בני הזוג צריכים להחליט שהם מעוניינים לסיים את מערכת היחסים שלהם. אנחנו דיברנו על העניין לא מעט והבנו שיהיה נכון לנו ולילדים אם נפרק את החבילה. למזלנו, עשינו זאת על הצד הטוב ביותר, באמצעות שיח מכבד ונעים ולא במשחקי כוחות.

גירושין ההליך המלא

גירושין: השלב ה – 2: שלב יצירת קשר עם עורכי דין

בשלב השני כל אחד מאתנו נפגש עם עורך דין מטעמו. שכן, נאמר לנו שלמרות ששוררים בינינו יחסים טובים, עלינו להסתייע בגורמים מקצועיים חיצוניים שילוו אותנו מתחילת ההליך ועד לסופו. אנו שמחים שבחרנו בעורכי דין בשלב זה בגלל שאלה הסבירו לכל אחד מאתנו בנפרד את כל הפרטים החשובים אודות הליך גירושין ברבנות. הרי מדובר בעניין שאנו שומעים עליו לא פעם, אבל לא תמיד אנחנו מבינים ממה הוא מורכב.

 

גירושין: השלב ה – 3: שלב חלוקת הרכוש

השלב ה – 3 הוא שלב שבו מחליטים לגבי חלוקת רכוש בגירושין. מדובר בשלב שבו יושבים בפגישת גישור עם מומחים בתחום שמאפשרים לבני הזוג להחליט מה מהרכוש הולך למי. הנה כמה תחומים חשובים שעלו במהלך הפגישות גישור שלנו:

  • חלוקה של הנכסים שלנו
  • חלוקה של הרהיטים
  • חלוקה של חסכונות
  • החלטה לגבי אופן גידול הילדים

גירושין ההליך המלא

טיפ חשוב בנוגע לבחירת בעלי מקצוע בעת ההליך

חשוב מאוד שתדעו שהליך הגירושין יצריך מכם ליווי של בעלי מקצוע שונים. החל מעורך דין וכלה במגשר. עליכם לשים לב שאתם בוחרים את בעלי המקצוע המומלצים והמקצועיים ביותר. שמענו לא פעם על מי שבחרו בבעלי מקצוע מבלי לבדוק את העניין מראש, ולאחר מכן, הם גילו כי עשו טעות מרה.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, עליכם לשאול מכרים, חברים או קרובי משפחה שעברו לאחרונה הליך של גירושין ולשאול אותם – מי סייע לכם בדרך? האם אתם מרוצים? אם כן – קחו את מספר הטלפון או את כתובת האתר של אותם בעלי מקצוע וצרו עמם קשר לתיאום פגישה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על הליך הגירושין מתחילתו ועד סופו. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק להתחיל.

גירושין ההליך המלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *