רבים מאיתנו אומנם יודעים כבר מגיל צעיר במה הם ירצו לעסוק בתור אנשים בוגרים, אך לא לכל אחד יש את המזל הזה. לכן, אם גם אתה תוהה לגבי העתיד שלך, אפשר להבין מדוע אתה חושב על עריכת דין. מדובר על מקצוע מאוד מבוקש, הרבה אנשים לומדים אותו והוא יכול להיות גם מאוד מעניין. מה שכן, לא הרבה אנשים לוקחים בחשבון את האפשרות של להיות עורך דין צבאי, וחבל. לעבוד בתוך מערכת המשפט הצבאית זו יכולה להיות בחירה מעניינת במיוחד, אז למה שלא תבדוק לעומק גם אתה את האפשרות הזאת?

 

 

האם העבודה יכולה להיות מספיק מעניינת?

אין ספק שאחד מהדברים הכי חשובים שכל מי שחושב על עריכת דין רוצה לדעת, זה האם זו תהיה עבודה מעניינת או לא. לכן ברור מדוע גם אתה מתלבט לגבי הסוגיה הזאת והתשובה, כמובן, תלויה בך. רק אתה תבחר באיזה תיקים להתעסק בתור עורך דין צבאי כי תוכל לעסוק כל מיני עבירות משמעת שונות אך העיסוק שלך יכול לכלול גם ייצוג של נפגעות הטרדה מינית. יש היום עורכי דין צבאיים עם התמחויות שונות בכל מיני תחומים ולכן יש מקום להעדפה האישית שלך ולתחום שיכול לעניין אותך יותר.

מישהו צונח

 

האם יש סיכוי שתרוויח טוב?

מי מאיתנו יכול לחשוב על לימודים אקדמאים גבוהים ולא להתייחס, בין היתר, לשאלה כמה הוא ירוויח? אנחנו הרי הולכים ללמוד כדי לבנות לעצמנו קריירות מפאורות וכדי להרוויח כמה שרק אפשר, מה שמעורר את השאלה – האם עורך דין צבאי יכול להרוויח הרבה כסף. חשוב שתדע שגם במובן הזה אתה הוא הקובע, כי זה מאוד תלוי איפה תבחרו לעבוד והאם תרצה להקים משרד עצמאי או לא. כמו כן, כפי שקורה לגבי הרבה תחומים אחרים, גם בתחום הזה אתה צריך תחילה לצבור ניסיון, לפרסם את עצמך ובהמשך סביר להניח שהרוויח שלך גם יהיו גבוהים יותר. מכל הבחינות להיות עורך דין צבאי זו יכולה להיות קריירה מעניינת במיוחד ולכן בהחלט שווה לחשוב על האפשרות הזאת ברצינות.

רוצים להתייעץ עם עו"ד צבאי? דברו עם עו"ד מירי יעקב גביש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *