ישנם בימינו לא מעט סוגים של רכבים אשר מתאימים לחיילים וחיילות. בן מבחינת התקציב והן מבחינת השימוש בהן, מכוניות מיני וסופר מיני יהיו המתאימות לכם במהלך השירות הצבאי. האם יהיה מותר לכם להגיע עם הרכב לבסיס? הנה כל המידע.

אם אתם מעוניינים לרכוש סוזוקי סוויפט חדשה ולהגיע איתה לבסיס, יש סיכוי כלשהוא שזה יהיה אפשרי. כמובן, הנושא הזה משתנה מבסיס לבסיס ומתפקיד צהלי לתפקיד צהלי. במילים אחרות ופשוטות יותר, ישנם בסיסים שיאפשרו לכם להיכנס לבסיס עם הרכב, וגם ישנם תפקידים אשר על פי התקן שלהם יהיה ניתן להכניס רכב לבסיס. הנה כל הפרטים הרלוונטיים.

 

מה אני צריך לדעת בכדי להיכנס לבסיס עם הרכב?

הגעה עם רכב פרטי לבסיס מצריכה אישורים רלוונטיים. בין אם אתם משרתים בתפקיד כזה או אחר ומשרתים בכל בסיס בצה"ל, תצטרכו אישור כניסה עם רכב לבסיס. בעוד שבחלק מהבסיסים יהיה קל יותר להשיג אישור מסוג זה, בחלק אחר מהבסיסים בצה"ל יהיה מורכב יותר להשיג את האישור הנ"ל.

אפשר לקחת בקלות את הדוגמה של צריפין, בסיס אשר ממוקם בראשון לציון. יחד עם בסיס צריפין, אפשר גם לציין בסיסים אחרים שנמצאים במרחבים עירוניים. בסיס צריפין, כמו בסיסים אחרים בצה"ל, הוא בסיס מאוד גדול אשר נמצא במרחב העירוני של העיר ראשל"צ.

 

האם ניתן להיכנס לבסיסים כמו צריפין עם הרכב הפרטי?

מאחר שהבסיס גדול מאוד ומשרתים בו אלפי חיילים, לחלק ניכר מהחיילים ישנו האישור הנ"ל של כניסה לבסיס עם רכב פרטי. מעבר לנתון של גודל הבסיס, חשוב גם לדעת שישנם תפקידים צהליים אשר על פי התקן שלהם יהיה ניתן לקבל את אישור הכניסה לבסיס עם הרכב הפרטי.

אם אתם מעוניינים לרכוש רכב פרטי בעת שירותכם הצבאי, חשוב לקחת בחשבון את כלל המרכיבים. בסופו של יום, הכי חשוב יהיה לרכוש רכב חסכוני. אבל לא פחות חשוב מכך, אתם תצטרכו לעמוד בהחזרים החודשיים על הרכב. כיום יש עסקאות ליסינג פרטי לחיילים וחיילות בשירות הסדיר. העסקאות האלו מלוות בריבית נמוכה ואטרקטיבית, ככה שכדאי לבקר במגרשי הרכב השונים.

 

היכן מומלץ לרכוש רכב לחיילים בעסקת ליסינג פרטי?

אחד המגרשים הוותיקים בארץ, הוא סוכנות רכבים שנקראת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי לחיילים וחיילות. כל עוד אתם מעוניינים להתחדש ברכב לחייל בעסקת ליסינג פרטי, ניתן לעשות זאת בקלות דרך חברת קפיטל מוטורס.

באמצעות הסיוע של גורמי מימון בנקאיים וגורמי מימן חוץ בנקאיים, יהיה ניתן לצייד כל חייל וחיילת ברכב מיני או ברכב סופר מיני לבסיס. מה שחברת קפיטל מוטורס לא יכולה לעשות עבורכם, זה להשיג את אישור הכניסה לבסיס עם הרכב החדש. זה כבר תצטרכו לעשות לבד.

 

נסיעה ברכב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *