בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער בכל הנוגע לנושא של הפרת הבטחת נישואין. הדבר בא לידי ביטוי כנראה בעקבות מקרה שאירע לאחרונה ועלה לכותרות. השמועות בנושא רצות ואנשים שלא בהכרח מבינים בתחום משוחחים עליו ומביאים לדברים שאינם מדויקים. כדי לעשות סדר בנושא, יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים על הפרה של הבטחת נישואין, והכי חשוב – איך מתמודדים עם זה?

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל המידע החיוני בנושא של הפרת הבטחת נישואין, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמבינים בתחום באופן מעמיק. שכן, יש לנו אמנם ידע כללי נרחב אודות תחום המשפט ודיני משפחה, אך כאן היה חשוב לנו לשמוע את המידע מקרוב, ממש מקרוב. לכן, פנינו אל אנשים בעקבות פוסט שפרסמנו. ראוי לציין כי מדובר שעברו מצב שכזה ושאלנו אותם איך הם התמודדו עמו. קיבלנו לא מעט פניות מצד גורמים שעברו את ההליך וקיבלנו מידע שאתם צריכים לדעת.

 

איך מתמודדים עם הפרה של נישואין מבחינה נפשית?

סביר להניח שאתם יודעים שכדי להתמודד עם העניין מבחינה משפטית, יש צורך בפנייה אל עו"ד לענייני משפחה סביון  או באזור אחר, בקרבת  מקום המגורים שלכם. ההתמודדות שרצינו לחשוף תחילה זו ההתמודדות הנפשית. שכן, מדובר בהתמודדות לא קלה. כזו שגורמת לכל אחד לחוות קושי אחר. יש מי שירגישו משותקים בעקבות הפרה זו. יש מי שירגישו תזזיתיים וחסרי מנוח. כך שההתמודדות של כל אחד היא שונה אך אפשר לומר שעבור כולם היא קשה. רבים מהמגיבים ציינו שהם פנו תחילה אל פסיכולוג שסייע להם להתמודד עם הקושי שחוו.

 

איך מתמודדים עם הפרה של הבטחת נישואין מבחינה משפטית?

לאחר שהצגנו בפניכם את האופן להתמודד עם המשבר הקשה, אפשר להציג בפניכם את ההתמודדות המשפטית. בשלב זה, יש לפנות אל עורך דין שבקיא בדיני משפחה. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם פונים אל עורך דין מומלץ. כזה שקיבל מספר רב של חוות דעת חיוביות ברחבי הרשת. כך תבטיחו לעצמכם שאתם נמצאים בידיים טובות. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שזה פרט שחשוב ליישם.

 

איך תוכלו לבחור בעורך דין מומלץ?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולא פשוט להגיע אל מישהו שראיתם מודעה שלו ברחוב. ההמלצה של הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך היא לכתוב את שמו של עורך דין שהומלץ לכם ברחבי הרשת ולקרוא את הביקורות שנכתבו עליו. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לקבל מידע בנושא:

  • קבוצות שונות בפייסבוק
  • גוגל (לשונית הביקורות)
  • אינסטגרם

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מתמודדים עם הפרה של הבטחת נישואין. מאחלים לכם הצלחה רבה!

ציוד משפטי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *