עורכי דין המתמחים בגירושין ניחנים ברגישות רבה מעבר למקצועיות. בניגוד לסדרות וסרטים שונים שהציגו את עורכי הדין המתמחים בפרידה חוקית של בני זוג כמעוניינים בכסף בלבד, במרבית המקרים האמת רחוקה מלהיות כזאת. הנה מספר דרכים בהן עורכי דין גירושין מסייעים בתהליך הגירושין והופכים אותו לפשוט יותר.

 

אין חכם כבעל ניסיון

עבור מרבית הזוגות העוברים תהליך גירושין, זוהי הפעם הראשונה שהם חווים דבר דומה לכך. מדובר לא רק על היפרדות של זוג, דבר לא שפוט בפני עצמו, אלא במקרה של גירושין גם בפירוק החוקי של יחידה משפחתית, על כל המשתמע מכך. בניגוד לבני הזוג, עורכי דין המתמחים בגירושין ראו ועסקו באינספור מקרים של פירוק היחידה המשפחתית ולפיכך יש להם ניסיון יקר ערך בתחום.

 

משקיפים מבחוץ

כאשר ניגשים לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני גירושין, כמובן שכל צד בגירושין שוכר ייצוג משלו. אך למרות שלכאורה כל עורך דין מייצג צד אחד, נוכחותם של עורכי דין גירושין מהווה הוספה של גורם חיצוני, אשר יכול לראות את המתרחש דרך עיניים יותר אובייקטיביות. לכן, פעמים רבות עורכי דין אלו מסייעים גם בנושא של גישור בגירושין בין בני הזוג, דבר יקר ערך לבריאות הנפשית של המתגרשים.

 

ילדים בתמונה

גירושין הוא דבר לא פשוט על אף אחד שנמצא בסביבת התהליך. אך בניגוד לבני הזוג, אשר בחרו להתחתן מלכתחילה וכעת בוחרים לסיים את הנישואין, לילדים להורים המתגרשים אין כל כוח או זכות בחירה בנושא. תוסיפו על כך, מן הסתם, שילדים או לנערים יש פחות כלים להתמודדות עם תהליך קשה זה ותקבלו טראומה שעלולה להישאר על הילדים למשך שארית חייהם. עורכי דין גירושין, במיוחד אלו עם ניסיון רב, יודעים כמה חשוב לגונן על הילדים ולא לחשוף אותם יתר על המידה לגירושין.

 

פרוצדורות ובירוקרטיות

הליך גירושין הוא לא רק נטל נפשי על בני הזוג ומשפחתם, אלא גם טרחה בירוקרטית. איך קובעים תור ברבנות? איך כותבים הסכם גירושין חוקי? למי צריך להגיש את ההסכם? כל אלו הן שאלות שעולות אצל בני זוג המתגרשים. כמות הבירוקרטיה העצומה עלולה להוביל לתסכול רב, נוסף על התסכול והקשיים שהפרידה לבדה מביאה. לכן, עורכי דין גירושין יכולים לסייע בפרוצדורות אלה, וכך בני הזוג הנפרדים יכולים להתמקד בתהליך ההחלמה ובבניית תקשורת בונה.

 

לסיכום

הליך גירושין הוא לא הליך פשוט עבור אף אדם. חשוב מאוד כאשר מתחילים בהליך כזה, לעשות את כל המאמצים להגן על הבריאות הנפשית של בני הזוג הנפרדים ושל הילדים, במידה וישנם. הדרך המיטבית לעשות זאת היא לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין, אשר יוכל לעזור ולסייע בתהליך כולו ודרך כך לפתח תקשורת בונה בין השניים.

 

עורכי דין לגירושין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *