ויזה, או אשרת כניסה בעברית היא מסמך שמאפשר לכם להיכנס למדינה מסוימת. מדינות רבות בעולם סובלות מהגירה בלתי חוקית, כאשר הדרך שלהן למנוע את זה היא באמצעות בדיקת סיבת הכניסה של כל מי שמגיע למדינה. בארצות הברית הוצאה של ויזה היא חובה עבור ישראלים שרוצים להיכנס אליה, במיוחד אם המטרה שלכם היא מטרה עסקית.

 

אשרת כניסה לארצות הברית

בתור תיירים ישראלים, כולנו יודעים שכדי להיכנס לארצות הברית אנחנו צריכים להחזיק באשרת שהייה. בדרך כלל ישראלים מוציאים את הויזה הזו למטרות תיירות, אולם חשוב להבין שלצורך עסקים מדובר על ויזה שונה. לפני שנסביר לכם מה בדיוק מוגדר בתור נסיעה עסקית, חשוב להבין שהויזה הזו נחשבת קלה יחסית להוצאה, כך שאם תעמדו בקריטריונים כנראה שתקבלו אותה.

ויזת עסקים

סיוע מקצועי

למרות שאם תצהירו על כוונה עסקית ברורה, סביר להניח שתקבלו את הויזה הזו, אנחנו תמיד ממליצים לכם לפנות לסיוע מקצועי בהוצאה של ויזת עסקים לארצות הברית. הסיוע המקצועי מתחיל קודם כל בכך שייקבע לכם תור כמה שיותר מהר, דבר שקשה להשיג אותו באופן עצמאי בשל העומס הרב שיש בשגרירות האמריקאית.

לשם קבלת הויזה יש צורך למלא מספר טפסים, ואם הבנת האנגלית שלכם לא מספיק טובה כדאי שיהיה מי שמסייע לכם במילוי הטפסים הללו. למרות שגם במקרה של סירוב ניתן לערער על ההחלטה של הרשויות האמריקאיות, אין שום סיבה שלא תקבלו את הויזה שלכם מיד לאחר הגשת הבקשה הראשונה. זמן הקבלה של הויזה לא ידוע מראש, אז כדי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר.

 

תנאי הויזה

הויזה מעניקה לכם אישור שהייה בארצות הברית למשך 90 יום. חשוב להבין שאין לכם את הזכות לקבל משכורת בארצות הברית, גם לא במשך התקופה הזו. הויזה הזו מיועדת עבור מי שנוסעים לארצות הברית לצורך פגישות עסקים, ניהול נכסים, טיפול במחקר או קיום משא ומתן. המטרות הללו הן עסקיות, אולם לא אמורות לייצר מצב שבו אתם מקבלים משכורת בארה"ב.

ויזת עסקים

ויזת עבודה

אם אתם רוצים לעבוד בארצות הברית באופן קבוע, הויזה שאתם צריכים היא ויזה אחרת. כפי שהבנתם אישור הכניסה של הויזה העסקית הוא לשלושה חודשים בלבד, והמטרות שבגינן תוכלו להוציא אותה מוגדרות באופן ברור. בכל הנוגע לתחום הפיננסי, ארצות הברית היא מקום שמקפיד על החוק באופן הדוק. ההוצאה של הויזה הזו מורכבת יותר מאשר ויזה עסקית רגילה.

 

לסיכום

אם אתם מתכננים להיכנס לארצות הברית לצרכי עבודה, בלי ויזה עסקית פשוט לא תוכלו לעשות את זה. הויזה היא מה שמאפשר לכם להיכנס לארצות הברית ולעשות שם עסקים בצורה חוקית. כדי לקבל את הויזה הזו עליכם לפנות לשגרירות ארצות הברית בישראל. לאור העומסים הרבים שיש בשגרירות והמורכבות שיש בהגשת הבקשה, ההמלצה שלנו היא לפנות לסיוע מקצועי בתחום.

ויזת עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *