בתקופה האחרונה אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמבקשים לדעת האם הם נמצאים במצב שמאפשר להם לגשת להליך של חדלות פירעון. מספר הפניות שעלה מיום ליום גרם לנו להבין כי יש התעניינות רבה בנושא. לכן, החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו בנושאים אחרים והתמקדנו הפעם בשאלה המתבקשת. הישארו אתנו ותוכלו לדעת אם המצב הנוכחי שלכם יגרום לכם לגשת להליך של חדלות פירעון או לא.

 

מה זה בכלל הליך חדלות פירעון?

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, ראוי שניישר קו ונציג בפניכם את ההגדרה של ההליך שנחשב לחדש יחסית. שכן, הוא מחליף הליך אחר שכנראה שמעתם עליו בעבר – פשיטת רגל. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים במה מדובר, אנו נאמר לכם בקצרה כי זהו חוק חדש שאושר בשנת 2019.

חוק זה קובע כי בעלי חוב ונושים יכולים לפתוח בהליך שיאפשר בסופו של דבר להחזיר חלק מהחובות אל הנושים. כך שבעצם, בסיום ההליכים, ניתן יהיה לקבל פטור על יתרת החוב ולקבל הזדמנות פז להשתקם מבחינה כלכלית. כעת, כשיש לכם את המידע הבסיסי, אפשר להתקדם הלאה ולהבין מתי צריך לגשת להליך מסוג זה.

 

מתי צריך לגשת להליך חדלות פירעון?

אם מצאתם את עצמכם חייבים כסף שאינו גבוה מ- 150,455 ₪, אתם יכולים להתחיל בהליך של חדלות פירעון במשרדי ההוצאה לפועל. אתם תרצו לבצע את ההליך כדי שתוכלו להשתקם ולשפר את המעמד הכלכלי שלכם בתור התחלה.

הסיבה השנייה היא כמובן כדי שתוכלו להסדיר את החובות שלכם. חשוב לציין כי אם אתם מחליטים לגשת להליך מסוג זה, עליכם לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום. למשל, עו"ד גלעד נרקיס שרבים מכירים את שמו הטוב.

צדק ומשפט

בחירה בעורך דין מומלץ – הדבר הנכון לעשות

מדובר בהליך מורכב שלא ניתן לבצע אותו באופן עצמאי. לכן, אתם רוצים להיות בטוחים כי בחרתם בעורך דין מומלץ שבקיא בתחום חדלות פירעון. שכן, עליכם להיות בטוחים שתקבלו את הליווי הטוב ביותר מתחילת ההליך ועד סופו.

 

טיפ לבחירת עורך דין שבקיא בחדלות פירעון

כדי שתוכלו לבחור נכון, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. שכן, כך תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו על עורכי דין שעוסקים בתחום זה. חשוב שתדעו שיש לכם מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע לבירור זה. בתור התחלה, אתם יכולים לקרוא פוסטים שנכתבו בקבוצות פייסבוק שיש בהם אנשים שעברו הליכים מסוג זה. אם תרצו לבחור בדרכים אחרות, דעו כי הפלטפורמות הבאות עומדות בפניכם:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פורומים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי תרצו לגשת להליך חדלות פירעון. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם את המידע שנכתב לעיל ולהתחיל בהליך. נאחל לכם שיהיה בהצלחה.

עורך דין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *