יש מי שסוברים שנעשה שימוש בסככות אך ורק בחג סוכות. מדובר בתופעה נפוצה שאינה נכונה כלל. אנחנו כאן כדי להסביר את הבלבול שנעשה בנושא ולהציג את הסככות שאתם צריכים שיהיו לכם ולא, לא רק בסוכות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת על סככות אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו קודם את הרקע המקיף שהביא אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על סככות ומה הקשר (או מה לא קשור בכלל) שלהן לסוכות, עליכם לדעת מה גרם לנו בכלל לכתוב את המדריך הנוכחי. בחג סוכות האחרון ניגשו אלינו מכרים שסיפרו לנו שהם קנו סככה לסוכה. אנחנו תיקנו אותם והסברנו להם שמדובר בסכך, אבל הם התעקשו שקנו סככה. כשהגענו לבקר אותם, לא יכולנו להפסיק לצחוק. שכן, התברר לנו שהם אכן רכשו סככה לסוכה שלהם. מלבד העובדה שמדובר בסוכה שאינה כשרה לפי ההלכה – הם רכשו סככה באופן שגוי לחלוטין. הבלבול שאירע להם לא היה חדש לנו, פשוט כי שמענו על מקרים כאלו בעבר. כדי לעשות סדר בנושא, החלטנו להוציא את המדריך הנוכחי ואנו מזמינים אתכם לגלות שסככות זה ממש לא בסוכות.

 

סככות – מה זה בכלל?

בואו נעשה רגע סדר ונציג את הסככות והסכך. כשאתם בונים סוכה, אתם צריכים שיהיה לכם סכך. מדובר בענפים של עץ שצריכים לכסות את הגג של הסוכה באופן חלקי. אין מדובר כאן ברכישה של סככה לרכב או לכניסה לבית. סככה היא פתרון הצללה שניתן להתקין במקומות הבאים:

  • חניה
  • כניסה קדמית או אחורית של הבית
  • מרפסת
  • גינה

 

סככה לרכב – מה היתרונות שלה?

עכשיו, כשהבנתם שסככה זה לא סכך, אנחנו יכולים לומר לכם שמדובר בפתרון הצללה שמאפשר לכם לשמור על הרכב שלכם מפני נזקים שונים. הנזקים הללו עשויים להיות קשורים לפגעי מזג אוויר, לצואה של יונים או כל דבר אחר שעשוי להגיע מהשמיים.

 

בחירה נכונה של סככה

חשוב מאוד שתדעו שאתם צריכים לבחור את הסככה האיכותית ביותר. כדי שזה יקרה – אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא פרטים אודות חברות הצללה שונות. ראוי לציין כי יש חברות שמציעות פתרונות הצללה איכותיים יותר ופחות. כדי שתגיעו אל אלו שמציעים פתרונות איכותיים, עליכם לקרוא חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל, באינסטגרם או בפייסבוק. שכן, כל אלו יציגו בפניכם את החברות הטובות ביותר שמציעות את פתרונות ההצללה שישמשו אתכם לטווח ארוך.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על סככות ועל האי קשר שלהן לחג הסוכות. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבחור את הסככה המתאימה לכם ביותר. נאחל לכם בחירה נכונה ושיהיה בהצלחה!

מרפסת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *