רצף של פגיעות שאירעו לאחרונה בקרב חיילים ואנשי כוחות הביטחון הובילו להתעניינות רבה בכל הנוגע לתחום עבודתו של עורך דין משרד הביטחון. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו הודעות שפורסמו בפורמים וברשתות החברתיות ברחבי הרשת. החלטנו שלא להישאר אדישים לשיח הער בנושא ויצאנו לבדוק את הפרטים החשובים שכל אחד צריך להכיר אודות עורך דין זה. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות ולהבין יחד אתנו מיהו עורך דין משרד הביטחון ומהם התפקידים שבאים לידי ביטוי במהלך עבודתו.

 

עורך דין משרד הביטחון – מסייע במימוש זכויות לפי החוק

חיילים ואנשי כוחות הביטחון שנפצעו מסיבה כזו או אחרת במהלך השירות שלהם עשויים להתגלות כזכאים לקבלת פיצויים, במידה ואירעה להם פגיעה נפשית ו\או פיזית במהלך השירות. אלה צריכים לפנות לעורך דין שבקיא בדיני משרד הביטחון, משום שזה יכול לבדוק את זכאותם וללוות אותם לאורך הליך הגשת התביעה שתשנה את חייהם מקצה לקצה.

 

התפקיד ה – 1: הכוונה בהגשת התביעה לקצין התגמולים

הגשת תביעה למשרד הביטחון אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שצריך להתנהל באופן קפדני, תוך היכרות עם טופס התביעה. מי שעברו פגיעה כלשהי במהלך שירותם, צריכים להסתייע בשירותיו המקצועיים של יואב אלמגור – עו"ד משרד הביטחון שמכיר את טופס התביעה כמו כף ידו ויודע מהם המסמכים הרלוונטיים שצריכים להיות מצורפים לבקשה.

 

התפקיד ה – 2: ליווי מקצועי לפני ובמהלך הוועדה הרפואית

אי אפשר לכתוב על עורך דין משרד הביטחון מבלי לציין את התפקיד שלו בוועדות הרפואיות. נסביר שהגשת תביעה למשרד הביטחון צפויה להוביל להזמנה לוועדה רפואית שבה נוכחים רופאים בעלי מומחיות שנוגעת לתחום הפגיעה של מגיש הבקשה. וועדה זו פועלת בהתאם לכללים ונהלים קבועים שמוכרים לעורך הדין והיא צפויה לקבוע את אחוזי הנכות שינתנו למגיש הבקשה בסופו של ההליך, תוך הסתמכות על בדיקה רפואית, מסמכים רפואיים ומידע שנמסר מצד התובע. תפקידו של עורך הדין בהקשר זה בא ביטוי לפני ובמהלך הוועדה, כאשר המטרה של ליווי זה היא להעלות את סיכוייו של התובע לקבל את הפיצויים שמגיעים לו בהתאם לקבוע בחוק.

 

התפקיד ה – 3: הכוונה בהגשת ערעור

תובעים עשויים לקבל סירוב בשלבי הגשת התביעה השונים. יש מי שמקבלים סירוב כבר בתחילת ההליך, מיד לאחר הגשת הבקשה לקצין התגמולים, בעוד אחרים עשויים לגלות בשלב מתקדם יותר, שהחלטת הוועדה הרפואית אינה תואמת את המציאות הקיימת. במקרים כאלה, עורך הדין יכול להיכנס לתמונה ולסייע בהגשת הערעור, במטרה להעלות את הסיכויים לקבל את הזכויות שמגיעות לתובע.

 

החשיבות בהסתייעות מצד עורך דין משרד הביטחון

חשוב להסתייע בשירותיו המקצועיים של עורך דין משרד הביטחון. שכן, זה יסייע לכם לאורך הליך ההכרה כנכי צה"ל ויעלה את הסיכויים לקבל אחוזי נכות גדולים. רגע לפני סיום המדריך, נציג בפניכם את ההטבות שנמסרות לא פעם מצד משרד הביטחון לזכאים:

  • קבלת טיפול רפואי, כולל השתתפות מלאה בהוצאות על אשפוזים, תרופות וטיפולים מסוגים שונים
  • סיוע במציאת עבודה
  • פטור מתשלום מס הכנסה
  • מימון לימודים שיאפשרו לרכוש מקצוע ייעודי
  • הנחה משמעותית בתשלומי הארנונה, חשבונות המים והחשמל
  • סיוע ברכישת רכב שיקומי ועוד

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את האינפורמציה אודות עורך דין משרד הביטחון והתפקידים החשובים שהוא מבצע במהלך עבודתו. כעת ידוע לכם שמדובר בבעל מקצוע שיכול לשנות את חייהם של אנשי כוחות הביטחון וחיילים באופן ניכר, כך שעליכם רק להסתייע בשירותיו במקרה הצורך או להעביר את הפרטים למי שטרם הכיר בהם.

עו_ד לענייני משרד הביטחון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *