עולם התעבורה מציג בפנינו לא פעם, לצערנו, מקרים שבהם נהגים ביצעו עבירות תעבורה חמורות שהציבו גם אותם וגם את הסובבים שלהם בפני סיכונים אמיתיים. כחלק מעבירות התנועה ניתן למצוא נסיעה ברמזור אדום, נהיגה בשכרות, נהיגה תוך מהירות מופרזת, נהיגה בזמן פסילה ועוד.

כמובן שקיימות עבירות נוספות בעולם התעבורה, חמורות יותר וחמורות פחות, וכחלק מהן גם שימוש ברישיון נהיגה מזויף מהווה עבירה חמורה לאין שיעור. במידה ואתם עומדים מול הליך משפטי בגין שימוש ברישיון נהיגה מזויף, כדאי לדעת איך להתכונן לקראתו.

 

שימוש ברישיון נהיגה מזויף – למה זה קורה?

נהגים שרואים לנכון לבצע שימוש ברישיון נהיגה מזויף לשם נסיעה, מבצעים את הפעולה הזו מתוך מגוון מניעים. לעיתים מדובר על נהג שרישיונו נשלל אך הוא נוקט, מתוך מצוקה, בפעולות שבכל אופן יאפשרו לו לנהוג. כמובן ששימוש ברישיון נהיגה מזויף מהווה עבירה חמורה על החוק.

כמו כן, נערים צעירים שרישיונם נשלל בעקבות עבירות קודמות שביצעו מוצאים את עצמם מבצעים שימוש ברישיון נהיגה מזויף על מנת שיוכלו להמשיך ולנהוג. לפעמים שימוש ברישיון נהיגה מזויף אף נעשה במסגרות אחרות של פשע, אשר הופכות את עבירה זו לחמורה אפילו יותר.

 

נתפסתם כאשר אתם עושים שימוש ברישיון נהיגה מזויף?

שימוש ברישיון נהיגה מזויף הוא עילה לפתיחה בהליך משפטי נגדכם. היות ולא צייתם לחוק פעמיים – גם נהגתם על אף שאין בידיכם רישיון חוקי ובר תוקף וגם זייפתם מסמך, מדובר כאן על עבירה חמורה פי כמה.

במידה ונתפסתם כאשר אתם עושים שימוש ברישיון נהיגה מזויף ואתם עומדים בפני הליך משפטי, עורך דין תעבורה הוא הפתרון האפשרי עבורכם.

 

"כל מה שתגיד עלול לשמש כנגדך"

כאשר אדם מסוים נעצר על ידי שוטרים, הם מציבים בפניו את האפשרויות שבהן הוא יכול לבחור, וביניהן לשמור על זכות השתיקה עד אשר הם מתייעצים עם איש מקצוע. עורך דין תעבורה הוא הדרך הטובה ביותר עבורכם במידה ונתפסתם בגין שימוש ברישיון נהיגה מזויף, ולמה?

פשוט מאוד – מדובר כאן על איש מקצוע שיודע בדיוק מה לעשות, מכיר את כל הסעיפים ותתי הסעיפים הרלוונטים על מנת לנסות ולהקטין את העונש שלכם, וכמובן יוכל לייצג אתכם בכבוד אל מול הגורמים המשפטיים השונים בעת הדיון בעניינכם.

 

עורכת הדין יערית אוליאל – מומחית בדיני תעבורה

ברגע שאתם זקוקים לייעוץ משפטי, אתם יכולים לבחור בעורך דין, אולם כדאי לבחור עורך דין בעל הידע הספציפי המדויק לסוג העבירה שביצעתם. עורכת הדין יערית אוליאל היא מומחית בדיני תעבורה ומחזיקה בידע מקצועי ועשיר בכל הנוגע לעבירות השונות.

משרדה של עורכת הדין יערית אוליאל מטפל במגוון תיקים בנושאים כמו שימוש ברישיון נהיגה מזויף, נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת ועוד. צרו קשר עם המשרד עוד היום 077-804-9581.

 

רישיון נהיגה בכיס של מכנס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *