בזמן האחרון היחסים שלכם עולים על שרטון, ולאחר חשיבה מרובה החלטתם לפצל כוחות ולהתגרש. כעת אתם עומדים בפני כמה וכמה שלבים שידרשו מכם להיערך גם בצורה נפשית וגם בצורה כלכלית עד אשר הגירושים שלכם יקבלו את החתימה הסופית שהופכת אותם לרשמיים. אז כדי שתוכלו להיערך בהתאם, הכנו לכם את המאמר בנושא: להתגרש? ממש לא סיפור זול. אז בואו נתחיל ונראה איך אפשר לעשות את זה בצורה חכמה ומחושבת.

 

לא צריך להישאר ביחד רק בגלל כסף

אמנם להתגרש זה לא סיפור זול, אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים לשים את הכסף במרכז. אם היחסים הזוגיים ביניכם כבר לא עובדים כמו שצריך, הם לא צריכים להתקיים בכוח. אז אמנם זה יעלה לכם סכום לא מבוטל, אבל הוא בהחלט שווה את זה בשביל שתוכלו לצאת לחיים חדשים, חופשיים ומאושרים.

 

להתגרש? ממש לא סיפור זול

אז לא, להתגרש זה לא עניין של מה בכך ויש כאן השלכות כלכליות שבהחלט צריך לקחת בחשבון. אולם קיימים שני מצבים עיקריים שצריך לקחת בחשבון – הליך גירושים שנעשה תוך שיתוף פעולה מלא בין בני בני הזוג, וכן הליך גירושים שאינו נעשה תוך שיתוף פעולה ואף גרוע מכך – כזה שבו בני הזוג זקוקים לגישור ביניהם.

בשני המקרים מדובר על הוצאות כספיות, אולם סדרי הגודל הם שונים וקיימים ביניהם כמה וכמה הבדלים שכעת נעמוד עליהם כדי לעשות קצת סדר.

 

הליך גירושים בשיתוף פעולה

הליך גירושים שנעשה תוך שיתוף פעולה בין שני בני הזוג הוא קודם כל נעים יותר, ובנוסף לזה – הוא גם זול יותר. מדובר במקרה הזה על הליך שידרוג מכם פגישות עם עורך דין, כאשר עבור כל שעת פגישה תשלמו 750 ₪. בסיכומו של דבר, מדובר כאן על טווח של בין 25,000 ₪ ל-50,000 ₪ עבור כל ההליך.

לעומת זאת, כמה עולה גישור גירושין? זה כבר סיפור אחר לגמרי. כאן מדובר על עורכי דין שיצטרכו לנווט בין שני הצדדים ולתקשר ביניהם במקומכם. מקרים כאלו נובעים בדרך כלל מרמת עוינות גבוהה בין שני בני הזוג שלא מאפשרת תקשורת ישירה ביניהם, והסכומים כאן הם גבוהים יותר בהרבה. כמה הרבה? מדובר כאן על סכום התחלתי של 40,000 ₪ שיכול גם לגדול ולהגיע עד למאות אלפי שקלים.

 

אז מה עושים?

להתגרש זה לא סוף העולם, ואם הגעתם למסקנה שזהו המוצא האחרון שלכם – זה בהחלט מה שאתם צריכים לעשות. מה שכן, השתדלו לעשות זאת כמה שיותר בנועם וברוגע, כדי שגם תוכלו להגיע לתוצאות משביעות רצון לשני הצדדים, גם במהירות המקסימלית וגם תוך כמה שפחות הוצאות כלכליות. מאחלים לכם בהצלחה ושהליך הגירושים שלכם יעבור עליכם בשלום!

בית משפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *